OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
OGŁOSZENIE
O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie uwolnione spod
rygoru ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ) na podstawie art.4 ust.
8. Postępowanie uregulowane w KC.
1.
ZAMAWIAJĄCY :
Nazwa: Biblioteka Miejska w Górze
Adres: ul. A.
Mickiewicza 1A, 56-200 Góra
Strona internetowa: www.bm.gora.com.pl
Numer telefonu: (0-65) 5 43 23 24
Numer faksu: (0-65) 5 065 5 43 26 58
e-mail: bmzapytaj@gora.com.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
BM
271.2.2016
„Remont instalacji elektrycznej w Bibliotece Miejskiej im. Henryka
Sienkiewicza w Górze – etap I,, .
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących instalacji
elektrycznych : instalacje oświetleniowe i gniazd wtyk. 230V, w.l.z. i tablice,
instalację połączeń wyrównawczych, instalację odgromową w budynku Biblioteki
Miejskiej w Górze ul. Mickiewicza 1A.
CPV: 45311200-2.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja
projektowa wraz z przedmiarami robót.
UWAGA:
Jeżeli zakres przedmiotu zamówienia budzi jakiekolwiek wątpliwości Wykonawców
– należy zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego za pomocą faxu lub poczty
elektronicznej na adresy wskazane w pkt. 1 oznaczając w treści, którego
postępowania zapytania dotyczą.
W obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego zaleca
się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej na obiekcie przed złożeniem oferty.
Wszelkie pytania i odpowiedzi zostaną opublikowane na stronie www.gora.com.pl pod ogłoszeniem i w Siwzie i
stają się one automatycznie integralną częścią ogłoszenia, a zatem wiążą Wykonawców przy składaniu ofert oraz
przesłane za pomocą faxu lub poczty elektronicznej Wykonawcom, którzy ujawnią
się w postępowaniu.
Wszelkie zmiany ogłoszenia
zostaną opublikowane na zasadach wskazanych powyżej i przesłane
Wykonawcom na zasadach opisanych powyżej.
3. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w
siedzibie Zamawiającego ul. A. Mickiewicza 1A, 56-200 Góra,
gabinet Dyrektora do dnia 26.07 .2016 r. do godz .12:00.
Kopertę należy opisać w następujący sposób:
Oferta na
„Remont instalacji elektrycznej w Bibliotece Miejskiej im. Henryka
Sienkiewicza w Górze – etap I,,
Biblioteka Miejska w Górze, ul. Mickiewicza 1 A, 56-200 Góra
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert
tj. 26.07.2016 r. godz. 12:15.
Oferty, które wpłyną do Biblioteki po wyżej
określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcy bez
otwierania, po upływie terminu przewidzianego na złożenie oferty.
Treść oferty musi odpowiadać warunkom ogłoszenia. Oferty
niezgodne z ogłoszeniem zostaną odrzucone.
Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie
oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Oferta oraz wszystkie
załączniki powinny być podpisane przez Wykonawcę.
Otwarcie ofert nastąpi w
dniu 26.07.2016 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego – gabinet Dyrektora.
5. TERMIN
ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert. Wykonawca pozostaje
związany ofertą przez okres 30 dni.
6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy - 60 dni od daty podpisania umowy.
Za datę
zakończenia uważa się datę obustronnego podpisania protokołu odbioru przedmiotu
zamówienia.
7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
W postępowaniu
ustanowiono wynagrodzenie ryczałtowe.
Cena oferty uwzględnia wszystkie
zobowiązania, jakie wynikają z przedmiotowej SIWZ, musi być podana w PLN
cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem
podatku VAT.
Cena podana w ofercie powinna obejmować
wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia/oferowanych części
zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego. Cena może
być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
Cenę za wykonanie przedmiotu
zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stanowiącym
załącznik do niniejszego ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia.
,, Jeżeli strony umówiły się o
wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia
wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć
rozmiaru lub kosztów prac.
Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można
było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą
stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę,,.
W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie
koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia .
8. KRYTERIA OCENY OFERT: cena -
100 % (najniższa cena).
9.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunków wskazanych powyżej
zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia,
którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
10. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
- wypełniony formularz ofertowy, którego wzór
stanowi załącznik nr 1 do przedmiotowego ogłoszenia,
- wypełnione oświadczenie, którego wzór stanowi załączniki
nr 2,
- wypełniony kosztorys ofertowy.
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składnia ofert,
Jeżeli Wykonawca złoży
ofertę w niewłaściwej formie
lub zawierającą błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia braku we
wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty, a w przypadku zaistnienia
oczywistych pomyłek – Zamawiający poprawi je informując Wykonawcę. Jeżeli
Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę.
11. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
postępowania, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,
jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca,
że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można
było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy.
Danuta
Biernacka
Dyrektor
Biblioteki Miejskiej
OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANO NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO, TJ.
www.bm.gora.com.pl
ORAZ NA STRONIE GMINY GÓRA www.gora.com.pl