OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie uwolnione spod rygoru ustawy Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )      na podstawie art.4 ust. 8. Postępowanie uregulowane w KC.

1.  ZAMAWIAJĄCY :
Nazwa: Biblioteka Miejska w Górze
Adres:   ul. A. Mickiewicza 1A, 56-200 Góra
Strona internetowa: www.bm.gora.com.pl
Numer telefonu: (0-65) 5 43 23 24
Numer faksu: (0-65) 5 065 5 43 26 58
e-mail: bmzapytaj@gora.com.pl
2.  OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA
BM 271.2.2016
„Remont instalacji elektrycznej w Bibliotece Miejskiej im. Henryka Sienkiewicza w Górze – etap I,, .

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie robót budowlanych  dotyczących instalacji elektrycznych : instalacje oświetleniowe i gniazd wtyk. 230V, w.l.z. i tablice, instalację połączeń wyrównawczych, instalację odgromową w budynku Biblioteki Miejskiej w Górze ul. Mickiewicza 1A.
CPV: 45311200-2.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót.
UWAGA:
Jeżeli zakres przedmiotu zamówienia budzi jakiekolwiek wątpliwości Wykonawców – należy zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego za pomocą faxu lub poczty elektronicznej na adresy wskazane w pkt. 1 oznaczając w treści, którego postępowania zapytania dotyczą.
W obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego zaleca się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej na obiekcie przed złożeniem oferty.
Wszelkie pytania i odpowiedzi zostaną opublikowane na stronie www.gora.com.pl pod ogłoszeniem i w Siwzie i stają się one automatycznie integralną częścią ogłoszenia, a zatem  wiążą Wykonawców przy składaniu ofert oraz przesłane za pomocą faxu lub poczty elektronicznej Wykonawcom, którzy ujawnią się w postępowaniu.
Wszelkie zmiany ogłoszenia  zostaną opublikowane na zasadach wskazanych powyżej i przesłane Wykonawcom na zasadach opisanych powyżej.
3. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego  ul. A. Mickiewicza 1A, 56-200 Góra, gabinet Dyrektora do dnia  26.07 .2016 r. do godz .12:00.
Kopertę należy opisać w następujący sposób:
Oferta na
„Remont instalacji elektrycznej w Bibliotece Miejskiej im. Henryka Sienkiewicza w Górze – etap I,,
Biblioteka Miejska w Górze, ul. Mickiewicza 1 A, 56-200 Góra
 Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj.  26.07.2016 r. godz. 12:15.

Oferty, które wpłyną do Biblioteki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na złożenie oferty.
Treść oferty musi odpowiadać warunkom ogłoszenia. Oferty niezgodne z ogłoszeniem zostaną odrzucone.
Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez Wykonawcę.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.07.2016 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego – gabinet Dyrektora.
5.  TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:  
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.  Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy -  60 dni od daty podpisania umowy.
Za datę zakończenia uważa się datę obustronnego podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
W postępowaniu ustanowiono wynagrodzenie ryczałtowe.
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, jakie wynikają z przedmiotowej SIWZ, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z  wy­odrębnieniem podatku VAT.
 Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem
  przed­miotu zamówienia/oferowanych części zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zama­wiającego. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
Cenę za wykonanie przed­miotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stano­wiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia.
,, Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę,,.
W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia .

8. KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100 % (najniższa cena).

9.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunków wskazanych powyżej zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
10. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
- wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do przedmiotowego ogłoszenia,
- wypełnione oświadczenie, którego wzór stanowi załączniki nr 2,
- wypełniony kosztorys ofertowy.
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert,

  Jeżeli Wykonawca złoży ofertę              w niewłaściwej formie lub zawierającą błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty, a w przypadku zaistnienia oczywistych pomyłek – Zamawiający poprawi je informując Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

11.  UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
 



                               

                                 Danuta Biernacka

Dyrektor Biblioteki Miejskiej












OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANO NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO, TJ.   www.bm.gora.com.pl
ORAZ NA STRONIE GMINY GÓRA www.gora.com.pl


Siwz


Popularne posty z tego bloga

ANKIETA BADAJĄCA PREFERENCJE CZYTELNICZE MIESZKAŃCÓW GMINY GÓRA

SPOTKANIE - PROMOCJA MONOGRAFII PT. "DZIEJE CUKROWNICTWA NA ZIEMI GÓROWSKIEJ"